Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/23/19 ve všech sekcích
-
To se určitě nekdo najde, já mám bohužel jen HB :/ Možná @Ondra16V, nebo @wirer?2 body
-
Také budu kupovat pneu 17, ještě nemusí být špatné hankook. Zatím nejsem rozhodnut. Barumky raději za mě ne.2 body
-
2 body
-
Pokud máš pocit, že nemusíš dávat dálková. Věru nejsou dobře nastavená.2 body
-
No, nechci polemizovat o kvalitě produktů prodávaných u TankONO, ale AdBlue určitě nemá vliv na to, jak auto jezdí na rozdíl od třeba kvality nafty. AdBlue může mít vliv jen a pouze na emise. V tom případě auto samozřejmě jezdí bez problémů.2 body
-
Tak dnes jsme objednali nový Kamiq Style 1,5TSi, manuál. Teď sedím a říkám si, jestli jsem neměl objednat spíše 1,0TSi 85 KW, který jsem měli zapůjčený a i v 5 lidech to jelo dobře. Auto je pro manželku. A v tom případě přidat něco na výbavě.2 body
-
Vracím se po dlouhé době na toto vlákno, po dlouhé době používání všelijakých automatů a nyní i DSG v práci ve služebních vozech. A zjišťuji, že můj názor na auta s automatickou převodovkou se nezměnil ani po letech. Domů bych to nechtěl a další auto bude zase manuál. DSG mi prostě nevyhovuje, nebaví. ;) Také mě trochu štve, že ten výkonný dvoulitr v benzínu, co bude v O4 bude jen s DSG a 4x4. Obě dvě věci jsou mi uplně k ničemu. :(2 body
-
Uvažujete někdo nad výměnou rádia,teda pokud máte jen obyčejné? Mě zaujalo tohle: http://www.specialniautoradia.cz/www-specialniautoradia-cz/eshop/0/0/5/464-Specialni-autoradio-s-DVD-a-GPS-Skoda-Octavia-20131 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1,5 TSI MAN mám 1 měsíc, najeto 2000 km, vozidlo necuká. Motor tichý, jede jak z "praku". 1,0 TSI 85 kW mě při zkušební jízdě připadal tvrdší. Ale je to věc názoru. Spotřeba bez použití dálnice se pohybuje dle PC do 5,4 lt. Jezdím jízdy min. 50 km. Poslední jízda do SK-2x200 km, tam za 5,4, zpět za 4,7 lt. Při jízdě bez zátěže a plynu motor přepíná na 2 válce a jede v režimu ECO po cca 1250 ot., poté podřazuji na 5. nebo 4. přev stupeň, aby se otáčky zvýšily a motor jel opět v ECO režimu. Přepnutí je neznatelné. Mám zato, že v provozu nejsem ani v ECO režimu žádný "louda". Z mého pohledu plná spokojenost.1 bod
-
Šmarjá chlape, tys nikdy nefotil ?? Hledáš problém, tam, kde není. Z fotky širokáčem o vzdálenosti nepoznáš nic a rozdíl mezi mou fotkou a mým videem není v tom, že by světla svítila jinak, ale ve velmi rozdílné expozici. Stačí ji trochu změnit a voilá...: Fotil jsem to záměrně spíš do světla (=větší expozicí), aby dobře a zřetelně vynikly rozdíly v intenzitě osvětlení halogen vs LED. Není třeba se dobírat žádných výsledků. Fotky bezezbytku perfektně poslouží k účelu, ke kterému jsem je fotil. A tím účelem nebylo stanovení dosvitu (to bych natáhnul pásmo s přesně označenými vzdálenostmi po 5 metrech a dal bych si práci s přesnou nivelací auta do roviny včetně předepsaného zatížení, což jsem tady nedělal, protože určení vzdálenosti nebylo účelem fotek) ani porovnání intenzity svitu s tvým autobusem (k tomu by bylo třeba postavit autobus na stejné místo a vyfotit shodnou expozicí, což jsem taky neudělal, protože srovnání intenzity svitu s tvým autobusem taky nebylo účelem fotek). Není to tak složité ?.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Karta musí být formátovaná na FAT32, pokoušel jsem se se o aktualizaci z karty se systémem exFAT a výsledkem byla nefunkční navigace s hláškou "NAVIGAČNÍ DATABÁZE NENÍ DOSTUPNÁ". Po přeformátování na FAT32 za čtvrthodinku hotovo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No nevím nevím. Tohle mi přijde, že svítí moc vysoko. Ten dosvit bude určitě delší, než by měl být. Dosvit by totiž na potkávací světla měl být 65 metrů a tohle podle fotky bude určitě víc.1 bod
-
Dobře. Stáhl jsem toto, Nicméně po vložení mi to píše vložte datový nosič s navigačními daty. Vyndám starou kartu a vložím novou. SD 64GB i 16GB - format na NTFS. Diky.1 bod
-
1 bod
-
Dvojnásobné než po proudu divný viď ? a na kanále jako po proudu ale pomaleji a máme jen ty 3tis tun?1 bod
-
Značka neznámá ?Výroba Rusko(vyrobeno v Číně) ? ani zadarmo. Bože ať už to někdo konečně zatrhne.1 bod
-
1 bod
-
A proč nepoužíváš klimu? Zapní auto a nestarej se o to, co a jak funí. To je podobne, jak kdyby jsi měl doma ženskou a nepí...al ji.1 bod
-
Zdravím mám takový problém a už si s ním nevím rady tak to zkusím tady. Před nějakým časem začal špatně fungovat centrál u řidičových dveří na DO. Občas zamkl i odemkl občas jen něco. Teď už na DO jen málokdy zamkne a odemyká občas jakoby hodně ztuha - čudlíček trošku povyjede ale zůstanou zamčené. Zajimavé ovšem je že když to zkusím klíčkem v zámku ve dveřích spolujezdce tak se u řidiče neděje vůbec nic ani zamknutí ani odemknutí a když zkusím přes zamykání tlačítkem u ovládání oken tak to je zase bez problémů pokaždé zamknou i odemknou. Samozřejmě mechanické zamknutí i odemknutí klíčkem funguje bez problémů. Moje otázka je: Je někde ve dveřích nějaký motorek na centrál případně čím to může být? Centrál je v autě od výroby a Dálkové ovládání je origo dodělané u škodovky - přívěšek s 2 tlačítky. Mikrospínač to nejspíš nebude lampička v autě funguje na tyto dveře bez problémů a diagnostika nic neukazuje.1 bod
-
Zde fotky z halogenů Osram Nightbraker na OIII před FL a z Full LED na OIII po FL. Obě fotky se zcela shodným nastavením expozice, vyvážení bílé a všech dalších obrazových parametrů. Na třetí fotce je výřez ze středně vzdálené oblasti, kde je rozdíl ve světelném výkonu největší a dobře ilustruje rozdíl ve svítivosti.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nove vydani slabikare pro prvni tridu... Ema ma maso... a podobne jiz nevyhovuje a bude nahrazeno. Ema ma burku. Tata je mama. Mohamed je tu doma. Greta ma pravdu.1 bod
-
Zadání tématu je snad naprosto zřejmé, všechno, co sem nepařilo, bylo odstraněno.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím všechny, jsem čerstvý majitel Fabky 2 a kamarad Ondry... Tak si mě taky napište.. Ja plus přítelkyne, mělo by nám to vyjít ?.1 bod
-
jsem si říkal jestli bude nějaký jiný program než obvykle, že bych o něco přišel a že bych měl raději dovolenou zrušit1 bod
-
Ok, vdak za mail. Pozbieram svoje podnety na ten infortaiment a poslem mu to. Vyskusam ako navrh do aktualizacie. Mne by zatial stacilo tie adresare nech stale zostane v tom, lebo fakt nemam chut robit playlisty kazde 2tyzdne pre drobca, ako sa mu budu menit oblubene piesne. A ten display nech drzi aj po starte, ze je vypnuty ak je tak nastaveny. Ale toto ja nechapem ten pristup. Viem, ze maju dobre predaje, ale toho casu som sa pytal na toto aj v opli. Isto by im prislo kopec blbosti, ale i kopec dobrych napadov, podnetov ako vies napriklad to auto nasmerovat pri facelifte, ci aktualizacii veci. A teraz nemyslim typu, zmen taky konstrukcny prvok ci taky, ale veci co stoja programatora 10min prace ktoru ma bez tak zaplatenu a auto dostane pridavnu hodnotu, resp. bude viac prisposobene vodicovi jeho uzivanie. Mna osobne ako vyrobcu by toto zaujimalo a tiez povinne by som vyvojarom dal k dispozicci konkurencne auta, ze proste nech maju najazdene km a vedia co je plus a co minus ich vyrobku oproti inym.1 bod
-
Asi bych zkusil navštívit servis, i když tento druh nepravidelné záavady se jim bude složitě prokazovat. Třeba se jim ale podaří diagnostikovat nějakou závadu na předním radaru, protože chování, které popisuješ, není opravdu pro provoz bezpečné.1 bod
-
Chtel bych se prosim zeptat stahnutim toho souboru na sd kartu a vlozenim do slotu v aute si mohu aktualizovat mapy i v Columbusu? A postupovat muzu podle tohoto videa ? Dekuji1 bod
-
Sice pozdě, ale přece. Na palubce to vypnout nejde, ale když si chce člověk zablbnout, tak stačí vytáhnout druhou pojistku zleva nahoře.1 bod
-
Takže som to preletoval. Mal som obavy ako budú vypadať tie vodiče a ako kvalitne to pôjde nalisovať. Tu sú nejaké info: Meral som úbytky a dopočítal odpory pri max odbere (kúrenie etc) asi 50A z alternátora. Teplota spoja v káblovom očku na poistke1 (Alternátor) bola 120 stC. Preletoval som oba konce káblu k Alternátoru i do kabíny (Poistka2 - Svorka30). Robil som to plynovou pájkou s klampiarkym hrotom. Všetky káble som maximálne uvoľnil, vyrobil z kartónu takú prepážku a cez ňu prevliekol kábel (ochrana pred pájkou). V prípade kabíny (svorkovnica pod volantom) som použil plech. Asi 10cm káblu som omotal gumovou páskou a cez to alobal. Káble pri akumulátore boli dosť zoxydované a vypečené, tak som použil kyselinu soľnú. Zriedil som asi 1:2 s vodou (pozor silná žieravina- poleptanie ruky alebo poškodenie auta) a pripravil si neutralizačný roztok z jedlej sódy. Koncovky som ponoril do kyseliny na asi 20 sec (viacmenej to nič nerobí) a potom do neutralizačného roztoku (silne to šumí). Premyť čistou vodou a vysušiť. Potom som to letoval tak že som to poriadne nahrial tou pájkou, pridal tavidlo (stačila kalafuna) a potom cín. Je to treba poriadna do hĺbky prehriať. Cín by mal zatiecť dovnútra a mal by byť z oboch strán (kde je lanko zlisované). Okrem alternátora. tam je iné oko s prístupom len z 1 strany. Potom poriadne očistiť od zbytkov tavidla a prípadne odstrániť cínové kvapky na styčnej ploche oka. Pájkovanie pod volantom je fakt adrenalín, mal som pripravený hasičák. Izolácia vodičov to prežila viacmenej bez úhony. Ten vodič do kabíny bol na tom horšie. Výsledky ma teda dosť prekvapili. Celý svoj život som bol presvedčený že lisovaný spoj je oveľa kvalitnejší a spoľahlivejší ako pájkovaný. 1)Odpor oko na poistke1 - vodič PRED/PO letovaní PRED 240mV@50A=4.8mOhm=12W (max @90A=39W )!!! PO 8mV@64A=0.13mOhm (max @90=1W) 2)A podobne do kabíny (Po2) PRED 300mV@30A=10mOhm=9W (max @60A=36W)!!! PO 4mV@53A=0.08mOhm (max @60=0.3W) Pripomínam že teplota 120 stC bola pri tom skutočnom tepelnom výkone (12W) a nie maximálnom (39W). A to som za max bral 90 resp 60A a nie hodnotu poistky (110A - 59W) 3)Napäťová strata medzi spoločným pólom poistiek (prívod od baterky) - > akási 10A poistka v boxe PRED 440mV@50A PO 175mV@50A Zaujímalo by ma aké straty namerajú ľudia čo si to sami prelisovávali alebo tí čo to majú nové (asi nikto, že). Čísla sú ale veľmi približné, pretože prúd kolíše a navyše ten môj kliešťový ampérmeter nieje nič moc. Inak boli tam 2 druhy ôk. Oká na poistkách a svorkovnici v kabíne sú 16mm2 diera 6 šírka by šla 14-15mm. Pri alternátore je 16mm2 diera 8. Také isté majú tu u nás v elektre. Tie na poistky by asi šli použiť tiež z elektra (16mm2-6 podobný typ ako na altíku). Ak by to dakoho zaujímalo, mám tu viac čísel, napr i napätia na kostrách a pod. Osobne od toho očakávam nielen nižšie riziko požiaru, ale hlavne to čo bolo na začiatku: podivné dobíjanie ACU (zbytočne som kôli tomu menil akumulátor a ten starý vyhodil) a nízke napätie v palubnej sieti. Ak sa vám páčilo tak prosím palec hore.1 bod
-
[mention=110152]Jendall[/mention] Kontaktuj uživatele[mention=3099]ferda25[/mention]. Je ze Strakonic.1 bod
-
Hold máš asi štěstí BSE zrovna budu na jaře dělat kamarádovi na Touranu, žere cca litr na 2000km najeto necelých 250 olej po max 15tkm, ale není první majitel a cca 170 tkm u prvního majitele jezdil na LL 30tkm interval...1 bod
-
Přátelé, nemáte prosím někde starší verzi instalace LG Mirrordrive appky, která by mohla šlapat? Stáhl jsem a nainstaloval tu poslední, ale ta mrcha píše, že nemluví s nikým jiným, pouze s LG, což můj Samsung bohužel nění.1 bod
-
Mohl by být problém se spínačem na spojkovém pedále, já teda zatim jenom řešil na brzdovém, ale na spojkovém prý odchází taky a nechává zvýšené otáčky, protože si myslí, že budeš řadit.1 bod
-
Dobry den Mam Fabii rv 2002 1.9Tdi ve vybave Elegance Zhruba pred 1/2 rokem me prestalo auto nabijet-myslel jsem ze je to Alternator a ten jsem nechal v servisu vymenit-bohuzel v tom servise me vymenili jenom regulator a to nepomohlo-ujel jsem s autem asi 5 km a zustal stat..Kazdopadne byl alternator vymenen za repasovany a tady je jadro problemu-auto kdyz ho nastartuji tak se neobevi kontrolka baterie a nedobiji..musim pridat plyn na cca 3000 ot/m po te zacne dobijet a drzi..koupil jsem si k vuli tomu signalizaci do zapalovace-ktera mi ukazuje jestli dobiji/nedobiji - nedavno jsem udelal vylet cca 1500km za 4 dny a mam problem ze se mi nikdy baterie nedobiji do "plna" ten ukazatel do zapalovace vzdycky ukaze ze je na 1/2 kapacite.. bohuzel me v tom servise odrbali kdyz "hledali" problem (rekli me ze je chyba v elektrice) a znamy co me vymenil ten regulator me ukazal ten trik s 3000 ot/min rekl ze v tom dratu z alt. do jednotky jde +5v a ze to tam nema co delat (kabel byl odpojenej od alt.) MAte nejake napday co by to mohlo byt?? Ziju a pracuju v UK Dekuji pekne za pripadne rady Ondrej1 bod
-
Podle kódů výbavy na štítku v kufru nebo na první stránce servisní knížky. Dekodér je tady. Je takový dobrý zvyk, když se přepálí pojistka, tak zjistit přičinu přepálení a ne ji nahradit silnější. A obávám se, že se nepřepálila jen tak z ničeho nic. ;-) Ten drát je žhavý jen na konci nebo v celé délce?1 bod
-
...u mě zatím dlouhodobý průměr 46km/h, 5,6 l/100km najeto 7200km....ale teďkom jezdím jenom na krátko po městě, tak to pude navrch...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zkus se podívat z boku či zezadu, já ho tam měl od původního majitele napsané(dobrý pro zloděje,maj to pak bez práce). Pak jsem zaslechl, že na některých vrakáčích to prý dokážou. Jinak škoda servis1 bod
-
1 bod
-
Už delší dobu pozoruji, že na volnoběh nepatrně cuká celé auto, nevěnoval sem tomu moc pozornost, až dnes když sem seděl chvíli v autě a čekal na někoho, sem zkusil pomalu zvyšovat otáčky a u 1000ot. se celé auto začalo klepat, pak dále už zase nic. Nejprve mě napadlo, že to může být špatný nějaký silentblok, jel sem hned k mému mechanikovi, který to zkusil a řekl, že to je zřejmě špatný vstřik na některém válci a že v pondělí by mi to napojil na PC a zjistil který to je a že prý bude asi stačit vyměnit nějaké gumičky, zřejmě těsnění na tom vstřiku. Mě zítra ráno ale čeká cesta asi 1000km do zahraničí a v neděli se vracím. Nevadí že s tím ještě pojedu ? Nemůže se něco stát s motorem ? Auto jinak jede v pohodě, táhne dobře a ani při zátahu necuká. Jedná se o motor 1.9 TDI 77kw Předem díky za rady.1 bod