Přejít na obsah

Dlzka dodania novej octavie


SaHo

Doporučené příspěvky

Jen pro "pobavení", dneska jsem se u jednoho prodejce ptal na O4 RS, jak možnost vyzkoušení, tak i případně objednání a tak. A údajně jsou schopni O4 RS, teda dle konfigurace, dodat většinou do 8 až 10 měsíců. Je tu někdo, kdo to měl tak rychle za poslední rok? 😃

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@xmenadis jo tak já když jsem objednával O4 RS (již tehdy byly reálné dodací lhůty cca rok), tak mi dealer sliboval půl roku max. Do smlouvy mi dal dokonce jen 3 měsíce. Ja se na to samozřejmě nevázal a nakonec to trvalo měsíců 13. ;)

 

Co se týče problémů s novými O4. Mám RS od října (přebral jsem ji náhodou den před narozkama :)). Po nějakých 4000km a 3 měsících jsem nezaznamenal jediný restart systému a nebo nedostupnost asistentů (teda jednou, když byl radar od sněhu - za to ale nemohlo auto). Pozoruji pouze 3 velmi drobné neduhy, ze kterých se nezblázním a v porovnání s tím, co zažívají někteří zde a na FB skupině jsou to maličkosti. 1.) divné ukládání paměti polohy zrcátek a to hlavně při zapnutém poklesu při zpátečce (někdy se nevrátí zrcátko do původní polohy zcela korektně ale o pár mm jinak. Je to trochu moje posedlost, většina uživatelů by si toho nevšimla. To stejné platí pro pokleslou polohu na zpátečku. Pokles se s cykly zařazení zpáteček velmi nepatrně zmenšuje. 2.) Dále poměrně pomalé a sporadicky nedostupné spojení MyŠkoda appky s autem. No a za 3.) nespolehlivá bezdrátová nabíječka. Občas se od iPhone 13 Pro Max odpojí a hodí hlášku o nutnosti odstranit ostatní předměty z přihrádky. Je ovšem pravda, že mám poměrně tlustý kryt. Doma mi leží 14 Pro Max s jiným krytem, tak až se dokopu si telefony předělat tak uvidím, zdali problém přetrvá. Jinak musím důrazně zaklepat, že žádné jiné problémy zatím nemám a po softwarové stránce mi nepřipadne nějak zásadně horší, než O3 RS s Columbem, která měla daleko míň systémů a funkcí. Novou HW verzi Columbu (H58) hodnotím, jako svižnou. Moje O3 RS byla touto dobou od předání v servisu cca 4x kvůli nejrůznějším dětským nemocem a nápravě kvalitativních nedostatků z výroby. Takže například já mám zkušenost (zatím) opačnou, co se O3 vs O4 týče. Oproti O3 mi vadí jen špinění prahů a sloupků a také divná citlivost dešťového senzoru, která byla u O3 velmi příjemná. Oproti tomu zlepšení v O4 je tolik, že je nejsem schopen z hlavy všechny vyjmenovat a patří to do jiného tématu.

Editováno: , autor: iphonik4
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@iphonik4S tím nabíjením to určitě dělá kryt, protože ty nabíječky ve Škodovkách (ale tuším ve všech koncernech) mají hodně slabý výkon a ta ztráta přes ten kryt je taková, že už to potom blbne. Já osobně ani u sebe v O3 bezdrátově nenabíjím. A v O4 budu taky připojovat kabelem, protože to slabé nabíjení dohromady s odběrem větším, než to vůbec dokáže nabít, není úplně ok pro baterku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se ještě za OT, ale je to právě tak, že ne u každého telefonu bude / může být problém. To je dost individuální, ať už podle pozice cívky na zádech, její velikosti, tloušťky skla.... Každopádně by už Škoda mohla osadit výkonnější nabíječky, protože mít 5W bezdrátovou nabíječku, nebo kolik to má, je v roce 2023 hodně bídné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono těch 5w je málo, ale zase díky tomu se telefon při nabíjení a bezdrátovém AA/apple car nehřeje. Když nabíjí vyšším výkonem, je tam více zbytkového tepla, pak si sice sníží rychlost nabíjení sám, ale taky to pak koriguje snížením výkonu, což se projeví na méně plynulém AA. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, iphonik4 napsal:

@xmenadis jo tak já když jsem objednával O4 RS (již tehdy byly reálné dodací lhůty cca rok), tak mi dealer sliboval půl roku max. Do smlouvy mi dal dokonce jen 3 měsíce. Ja se na to samozřejmě nevázal a nakonec to trvalo měsíců 13. ;)

 

Co se týče problémů s novými O4. Mám RS od října (přebral jsem ji náhodou den před narozkama :)). Po nějakých 4000km a 3 měsících jsem nezaznamenal jediný restart systému a nebo nedostupnost asistentů (teda jednou, když byl radar od sněhu - za to ale nemohlo auto). Pozoruji pouze 3 velmi drobné neduhy, ze kterých se nezblázním a v porovnání s tím, co zažívají někteří zde a na FB skupině jsou to maličkosti. 1.) divné ukládání paměti polohy zrcátek a to hlavně při zapnutém poklesu při zpátečce (někdy se nevrátí zrcátko do původní polohy zcela korektně ale o pár mm jinak. Je to trochu moje posedlost, většina uživatelů by si toho nevšimla. To stejné platí pro pokleslou polohu na zpátečku. Pokles se s cykly zařazení zpáteček velmi nepatrně zmenšuje. 2.) Dále poměrně pomalé a sporadicky nedostupné spojení MyŠkoda appky s autem. No a za 3.) nespolehlivá bezdrátová nabíječka. Občas se od iPhone 13 Pro Max odpojí a hodí hlášku o nutnosti odstranit ostatní předměty z přihrádky. Je ovšem pravda, že mám poměrně tlustý kryt. Doma mi leží 14 Pro Max s jiným krytem, tak až se dokopu si telefony předělat tak uvidím, zdali problém přetrvá. Jinak musím důrazně zaklepat, že žádné jiné problémy zatím nemám a po softwarové stránce mi nepřipadne nějak zásadně horší, než O3 RS s Columbem, která měla daleko míň systémů a funkcí. Novou HW verzi Columbu (H58) hodnotím, jako svižnou. Moje O3 RS byla touto dobou od předání v servisu cca 4x kvůli nejrůznějším dětským nemocem a nápravě kvalitativních nedostatků z výroby. Takže například já mám zkušenost (zatím) opačnou, co se O3 vs O4 týče. Oproti O3 mi vadí jen špinění prahů a sloupků a také divná citlivost dešťového senzoru, která byla u O3 velmi příjemná. Oproti tomu zlepšení v O4 je tolik, že je nejsem schopen z hlavy všechny vyjmenovat a patří to do jiného tématu.

Máš obal s MagSafem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte jaké jsou reálné termíny dodání Scouta? Mám objednaného 2.0 TSI teprve od začátku listopadu 22 a předběžný termín dodání mám 40.KT 23, tak uvidíme, jaký bude finální...

Jinak ty termíny např. kdy jde auto do výroby popř. jestli nebylo dokončené vás informuje dealer nebo je to někde "v systému" na netu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 11. 2022 na 11:10, Nesh napsal:

Pripájam sa do štatistiky, pôvodné info od dealera bolo že by auto malo ísť do výroby KT47/48. Nedávno bolo zaplánované do výroby - zabudol som sa opýtať na presný dátum, predpokladám koniec októbra/začiatok novembra. Uvidíme čo sa vôbec udeje do konca novembra/decembra. Mám style+ (kde je aj side assist na SVK) a nejakú výbavu navyše.


Tak svoju objednavku som musel zrusit, nakolko nebol dodrzany decembrovy termin a auto som potreboval do konca roka. Nebol k dispozicii ani novy termin dodania, mozno niekedy vo februari/marci by som sa dostal k autu... Mal som vsak stastie a natrafil som na jeden inzerat na par mesiacov stare auto v podobnej vybave u ineho skoda dealera a hned som ho bral. Co ma pozitivne prekvapilo je ze to auto bolo dodane s tlacidlom "P-assist" na zapnutie senzorov/kamery napriek tomu ze samotny park assist s bocnymi senzormi to auto nema (zrejme si to dealer mohol nakonfigurovat podla seba). Povazujem za absurdne ze to tlacidlo (pre beznych zakaznikov) je naviazane len na vybavu ktora sa uz 2 roky neda ani objednat. Keby sa kamera/senzory dali aktivovat aspon niekde v nastaveni menu, lenze bez tlacidla to ide len so zapnutym motorom a zaradenou spiatockou. Viem ze na vacsinu situacii staci ked ma clovek zaradenu tu spiatocku, ale aj tak...

 

Ad bezdrotove nabijanie:

Tiez ma hned zaujimalo ci naozaj je pravda ze auto nestiha bezdrotovo nabijat mobil pri zapnutom Android Auto, alebo sa to deje len pri starsich mobiloch, pripadne ak clovek pouziva (nevhodny) kryt telefonu. Moj telefon (google pixel 5) je schopny bezdrotoveho nabijania do 12W v pripade pouzitia kompatibilneho chargera, avsak naozaj aj v mojom pripade sa telefon dost prehrieval a infotainment / AA mierne trhal, mobil sa nestihal nabit viac ako bol, na druhej strane sa ani moc nevybijal, takze +- stav baterky bol po jazde rovnaky.

 

Urobil som par testov rychlosti nabijania:

image.thumb.png.e29458f9a5fdcff31a275bf96c90635f.png        Screenshot_20230106-145236.thumb.png.d6fee9371ff5428ac77b47bd7ff7f62e.png        Screenshot_20230106-145334.thumb.png.56fc345d8732999f66f8b8238b56250d.png

  1. Bezdrotove nabijanie skodovky realne nabijalo okolo tych 3w co by zodpovedalo ze je to 5w charger. Skusal som s obalom aj bez a v mojom pripade (spigen ultra hybrid) sa mobil bez obalu nabijal rovnako rychlo. Co ma prekvapilo ze sa to nabijalo aj s vypnutym motorom a nasledne aj vypnutym zapalovanim. Vykonnejsie nabijanie by bolo sice fajn, ale ako mobil-man pise, pri aktualnych technologiach by to asi len viac prehrievalo mobil pri zapnutom AA/carplay a teda este viac znizilo vykon.
  2. Nabijanie cez kabel islo podstatne rychlejsie, zrejme to budem vyuzivat pri vyraznejsom pouzivani AA (navigacia aj audio).
  3. Pre porovnanie rychlost nabijania prostrednictvom bezdrotovej nabijacky (spigen F316W). Skusil som ju napojit aj do USB-C skodovky, ale nabijacka vyzaduje protokol QC 3.0 a tym padom vobec nefungovala. Ak by teda niekto nemal bezdrotove nabijanie z vyroby a chcel dokupit do auta externu bezdrotovu nabijacku, treba davat pozor na kompatibilitu, viac ako 5W to podla mna nepojde, takze je to zbytocne takto riesit. Jedine nabijat s vypnutym AA. Alebo ju zapojit vzadu do 230V zasuvky s podporovanym adapterom, len zase tahat ten kabel :)

Mozno bude najlepsie ak skodovka prestane dodavat bezdrotove nabijanie aj do octavie tak ako to uz robi pri scale/kamiqu a dokonca niektorych dodanych superboch, aspon bude po probleme prehrievania/sekania :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, PatMik napsal:

Nevíte jaké jsou reálné termíny dodání Scouta? Mám objednaného 2.0 TSI teprve od začátku listopadu 22 a předběžný termín dodání mám 40.KT 23, tak uvidíme, jaký bude finální...

Jinak ty termíny např. kdy jde auto do výroby popř. jestli nebylo dokončené vás informuje dealer nebo je to někde "v systému" na netu?

Tak objednával jsem Scouta 9/21 a ještě ho nemám. Předběžně 8 - 10  týden 23.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@cross

 

clanek.pdf

 

Shrnutí vygenerované pomocí https://summary-tool.com/cz pro ty, kterým se to nechce číst

Citovat

„S tak malým objemem výroby by Škoda jako značka nemohla do budoucna přežít. Rok 2022: 735 tisíc. Škoda nepřežije, pokud bude vyrábět tak málo aut, říká Povšík - E15.czRok 2018: milion a čtvrt vyrobených aut. Mladoboleslavská Škoda se potýká s prudkým propadem výroby v době energetické krize a investičně velmi náročné „elektromobilizace“. Konkurence „tradičních“ automobilek ale sílí: jejich zkostnatělé plány nejdříve narušily elektromobily Tesla, nyní je hodlají nabourat ještě rychleji jedoucí Číňané. Nedávno jste varoval, že ve Škodě může zaniknout 12,5 tisíce pracovních míst. Věřím ale, že se letos situace zlepší,“ říká odborář Jaroslav Povšík. Cesta to bude trnitá, ale jsem přesvědčen, že ji zvládneme. Nemáme hotové plány ani v rámci tohoto roku, ani ty s výhledem na příštích deset let. V předstihu dokážeme snižovat stavy bezbolestně, nikdy ne propouštěním. Záleží na tom, jak s nimi pracujeme. Stane se tak?Pracovní místa jsou ohrožena v podstatě vždy.

 

Editováno: , autor: kober
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky :)

"Cílem pro letošní rok bude stlačení nedodělků na minimum či nulu. Výrobu upravujeme tak, aby už žádné „ležáky“ nevznikaly."

Slovíčkaření, ale ta první věta zní až děsivě :D Skoro se to dá přeložit tak, že některé nedodělané vozy tam budou až do konce roku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...