Jump to content

Interiér

Dotazy a zkušenosti s interiérem

Subforums

  1. Zadní část Roomster

    Vše k Roomsteru od B sloupku dozadu

    731
    posts
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkající se Fabie II od B sloupku dozadu

    267
    posts

162 topics in this forum

    • 142 replies
    • 57,480 views
    • 134 replies
    • 56,628 views
  1. Volanty 1 2 3 4 8

    • 177 replies
    • 51,130 views
    • 116 replies
    • 32,266 views
  2. Loketní opěrky 1 2 3 4 10

    • 244 replies
    • 60,614 views
  3. palubní deska 1 2 3 4 9

    • 213 replies
    • 60,199 views
    • 118 replies
    • 48,593 views
    • 91 replies
    • 45,947 views
  4. Sportovni sedacky 1 2 3 4 6

    • 140 replies
    • 45,814 views
  5. potahy do vozu 1 2 3 4 7

    • 163 replies
    • 43,419 views
  6. Riadiaca páka, manžeta 1 2 3

    • 55 replies
    • 30,255 views
    • 73 replies
    • 25,265 views
    • 28 replies
    • 20,875 views
  7. Oprava kuze na volantu 1 2 3

    • 61 replies
    • 20,351 views
  8. Vrzání v palubce 1 2 3 4

    • 85 replies
    • 18,894 views
    • 35 replies
    • 18,822 views
  9. Sedadla 1 2 3

    • 59 replies
    • 18,707 views
    • 77 replies
    • 18,106 views
    • 46 replies
    • 17,535 views
    • 27 replies
    • 17,519 views
  10. Schránka pod sedadlem 1 2 3

    • 50 replies
    • 16,602 views
    • 41 replies
    • 15,613 views
  11. odkladacia schranka 1 2 3

    • 65 replies
    • 15,392 views
  12. Folie na oknech 1 2 3 4

    • 78 replies
    • 15,274 views
    • 64 replies
    • 15,084 views


  • Aktuální příspěvky

    • Mám rovnaký problém. Nemám už na to nervy . Pamäť závad prázdna. Ale keď spustím test ,tak mi neprejde ohrev lambda sondy a tiež sonda samotná. Po zahriatí motora to už nerobí. Zhasína to asi prvé 2 kilometre od naštartovania a potom už OK . No niekedy mu hrabne a zhasne na niektorej križovatke. Ostatný na mňa pozerajú jak na začiatočníka . Ale nestáva sa to často. Najhorší je ten proces zahrievania motora.
    • @michal86 netrafil si nejakú veľkú jamu ? Ja som mal podobné príznaky a zistil som ešte, že mám aj ohnutý disk. Po výmene ložiska všetko OK. 
    • Něco z tradiční rubriky Bazar ve SM: VW Golf VII.pdf
    • U dvojkové oktavie mi vydržel akumulátor 8 let. Teď čekám na O3 a co čtu, tak jediný řešení je snad udržovací storage nabíječka. Tak si úpravou zapojení modelářské jednu dělám. Nabíjení konstantním napětím na 13.2V s volbou zimní teplotní kompenzace a napětí 13.6V. Pak ať je v accu cokoliv, tak sulfatace by neměla nastat. Jedině se ta baterka může utrápit drsným cyklovánim a rázy toho "inteligentního" nabíjení. No jsu zvědavěj. CTX battery sense to bude hlídat. 
    • Rozlišuj zahřívání katalizátoru v trvání do minuty po startu při splnění určitých podmínek, to má každný moderní benzín a s tím nikdo nic dělat nebude a samotné zahřívání motoru až do nějakých 70stupnů, které byly uvedeny jako hranice v prvním TPI, a při tom by tedy motor nyní po updatu už škubat neměl   https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-%C5%A1kub%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-rozjezdu/?do=findComment&comment=2401989  
×
×
  • Create New...