Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI


72 témat v tomto fóru

    • 1.2k odpovědí
    • 227.2k zobrazení
    • 723 odpovědí
    • 207k zobrazení
    • 575 odpovědí
    • 306.7k zobrazení
  1. Zapalovací svíčky. 1 2 3 4

    • 90 odpovědí
    • 67.6k zobrazení
    • 313 odpovědí
    • 84.3k zobrazení
    • 214 odpovědí
    • 58.4k zobrazení
  2. Chiptuning 1 2 3 4 7

    • 161 odpovědí
    • 69.1k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 32.9k zobrazení
  3. Vaše spotřeba oleje 1 2 3 4

    • 77 odpovědí
    • 32.1k zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 27k zobrazení
  4. Teplota oleje 1 2

    • 49 odpovědí
    • 22.5k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  5. Volnobezne otacky 1.2 TSI 1 2

    • 46 odpovědí
    • 18.7k zobrazení
  6. Olej 0W20 od 2016/12 1 2

    • 42 odpovědí
    • 20.9k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 24.1k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 39.9k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
  7. Hlučnost motoru. 1 2

    • 30 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
  8. Chyba START STOP 1 2

    • 26 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  9. Turbo

    • 24 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  10. Lambda sonda?

    • 21 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 26k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • vsade to pasuje , je to rovnake , a viac krat to uz nenapisem 
    • To mě ani nepiš:-). Na Kodiaq II RS jsem čekal půl roku a ve finále jsem stejně sáhl po jedničce. Mě osobně se víc líbí a ten nový design interiéru u dvojky mě nějak nesedl....a kromě toho i ve finále značná úspora peněz u RS verze byla rozhodující, né, že né.    To že nejde zvuk......to je taková ostuda....nedovedu si představit, že někoho vezu a v půlce jízdy mu řeknu "Sorry, ale můžeme na pět minut vystoupit, potřebuju zamknout auto a rozchodit audiosystém"....to bych se snad ostudou propadl:-). Kdybych se vztekal u Fabie, tak to ještě pochopím....i když vlastně asi ani to ne, ale u auta za 1,7mio je to pro mě nepředstavitelná věc, kterou výrobce za takovou dlouhou dobu nevyřešil....a určitě takových uživatelů budou mraky:-(.   No nic, budu v servisu prudit, mě to fakt vytáčí. Případně je nějaký kontakt ofiko na Škodovku, kam se dá takto postěžovat? Bylo by fajn to mít písemně......   P.S. Dnes ráno sednu do auta a data z flashky se načítají během vteřiny, Všechno maká rychlostí blesku, jednotlivé položky se spouštějí vlastně hned...akorát opět startuji na jiné pozici, než jsem končil:-(. Nicméně je vidět, že to jde.....když se chce.
    • › Místo odpadu surovina: Škoda Auto posuzuje nové možnosti, jak nahradit energeticky náročnou recyklaci opětovným použitím materiálu s cílem minimalizovat uhlíkovou stopu v celém hodnotovém řetězci› Projekt SATURNIN: Autorem je česká firma Beneva, zabývající se využitím ocelového odpadu na principech oběhového hospodářství› Pilotní spolupráce: Ocelové odstřižky ze střech a bočních panelů modelů Škoda slouží pro výrobu nových dílů› Závazek k udržitelnosti: Zapojením do projektu Škoda Auto prohlubuje svou dlouhodobou snahu o udržitelný rozvoj Škoda Auto Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN, jehož cílem je propojit různé výrobce, aby se maximalizovalo využití ocelového odpadu a byla tak podpořena dekarbonizace průmyslu. Data o plechových odstřižcích z více firem […] Článek Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Souhlas, taky jsem redukci dodanou k adapteru vyměnil za krátkou kabelovou redukci. Jak píše, je to "bezpečnější", než když adaptér trčí a jeden má strach že ho vylomí :-))
×
×
  • Vytvořit nový...