Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


448 témat v tomto fóru

  1. 1.4 16V klepe 1 2 3 4 26

    • 639 odpovědí
    • 252,3k zobrazení
    • 116 odpovědí
    • 63,6k zobrazení
  2. EGR ventil 1 2 3 4 10

    • 237 odpovědí
    • 216,8k zobrazení
  3. Motor 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 5

    • 111 odpovědí
    • 148,7k zobrazení
  4. Rozvody 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 11

    • 257 odpovědí
    • 151k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 60,4k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 34,4k zobrazení
  5. Motor 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 5

    • 124 odpovědí
    • 64,2k zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 95,9k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 116,6k zobrazení
  6. Spotřeba oleje 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 50,5k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 64k zobrazení
  7. Rozvody 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 9

    • 215 odpovědí
    • 141,3k zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 79,2k zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 46,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 356 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 340 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
  8. Chyba P0170

    • 3 odpovědi
    • 8,2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 617 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  9. Nejede 1.4 16v

    • 6 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 131 odpovědí
    • 31,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...