Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


451 témat v tomto fóru

    • 116 odpovědí
    • 107.3k zobrazení
    • 116 odpovědí
    • 69.5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 35.6k zobrazení
  1. Motor 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 5

    • 111 odpovědí
    • 153.9k zobrazení
  2. Spotřeba oleje 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 54.4k zobrazení
  3. Motor 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 5

    • 124 odpovědí
    • 68.3k zobrazení
  4. EGR ventil 1 2 3 4 11

    • 250 odpovědí
    • 237k zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 83.4k zobrazení
  5. Rozvody 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 9

    • 215 odpovědí
    • 147.7k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 69.3k zobrazení
  6. Rozvody 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 11

    • 257 odpovědí
    • 158.8k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 64.4k zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 49k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 122.5k zobrazení
  7. 1.4 16V klepe 1 2 3 4 26

    • 647 odpovědí
    • 274.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 302 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 238 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 203 zobrazení
  8. MIL v řídící jednotce

    • 3 odpovědi
    • 351 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 403 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 308 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 853 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 908 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Karoq výroba 4/2024 najeto 16tis. km - zezadu se ozývá zavrzání pokaždé, když auto najíždí např. na vjezd, nebo obrubník, tedy když se zkříží karoserie a nastane nějaké pnutí. Občas se ozve i na nerovnosti, ale výjimečně. V servisu zkoušeli řešit v rámci záruky, nepřišli na to, ale potvrdili, že vrže a že je to zezadu. Vyloučili zámek kufru (elektrické zavírání) a tvrdí, že je to nějaký plast. Neřešil někdo podobný problém? Díky
    • Ja mam asi mesiac PHEV a mozem len doporucit! VBratislave cisto na elektriku 108 km, v Rakusku na dialnici 136 km/h v hybridnom rezime spotreba 6.5 l/100km. Nabijam doma v garazi
    • Tak jsem měl dnes půjčený superb 110kw tdi z 10/2024 a můžu porovnat s jiným kusem (oba kombi) 142kw tdi, který má ještě původní verzi tlumičů. Rozdíl je značný novější zdaleka tolik nebouchá (tupé rány co znějí jak kov na kov u staré verze) ale rozhodně to ani v nové verzi není v pořádku - stále zůstaly dunivé zvuky při přejezdu některých nerovností (celý zadek auta funguje jak malý subwoofer) a co mě překvapilo - na dálnici na drsnějšim asfaltu auto také zezadu duní (tady je možná šance, že to je zimníma gumama). Každopádně superb je po přesednutí do octavie 3 (tdi 135kw 4x4 100 tis. najeto) od podvozku výrazně hlučnější a zvukově dost nepříjemný, což je ve srovnání s 5 let starým autem a navíc za ty prachy totální fail...
    • s těma kvótama na liftbacky to soudruzi z NDR opravdu trochu nedořešili, v VW si  údajně mysleli, že se bude vyrábět minimálně 60 % Passastů, vzhledem k tomu, že Passat a Superb kombi jsou v podstatě shodné, mělo se vyrábět skoro 80 % kombi... nicméně zájem u Superba o liftback je cca 70 % oproti kombi, tím spíš že nyní je k dispozici i Sportline (většina se vždy prodávala jako libtback) a také i IV liftback, což původně nemělo být, je na tom VW v Bratislavě s plánováním jako kdysi soudruzi s pětiletkama...  
×
×
  • Vytvořit nový...