Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


448 témat v tomto fóru

    • 66 odpovědí
    • 46,5k zobrazení
    • 116 odpovědí
    • 63,5k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 64k zobrazení
  1. 1.4 16V klepe 1 2 3 4 26

    • 639 odpovědí
    • 252,2k zobrazení
  2. EGR ventil 1 2 3 4 10

    • 237 odpovědí
    • 216,8k zobrazení
  3. Motor 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 5

    • 111 odpovědí
    • 148,7k zobrazení
  4. Motor 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 5

    • 124 odpovědí
    • 64,2k zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 95,8k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 116,6k zobrazení
  5. Rozvody 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 11

    • 257 odpovědí
    • 150,9k zobrazení
  6. Rozvody 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 9

    • 215 odpovědí
    • 141,3k zobrazení
  7. Spotřeba oleje 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 50,5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 34,4k zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 79,1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 60,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 350 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 61,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 9,9k zobrazení
  8. 1.4 16 74kW cuká

    • 2 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  9. 1.4 16 V 55 kw kombi

    • 7 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 46,5k zobrazení
  10. 1.4 16V - el. schema

    • 3 odpovědi
    • 2,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...