Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


124 témat v tomto fóru

    • 225 odpovědí
    • 78.3k zobrazení
  1. Fabia III koroze 1 2 3 4 8

    • 185 odpovědí
    • 76.6k zobrazení
    • 248 odpovědí
    • 74.1k zobrazení
    • 156 odpovědí
    • 71.3k zobrazení
    • 181 odpovědí
    • 67.1k zobrazení
  2. Bi-LED světlomety 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 65.1k zobrazení
  3. Oprava laku / záruka 1 2 3 4 8

    • 185 odpovědí
    • 56.7k zobrazení
  4. Střešní nosič (combi) 1 2 3 4 8

    • 175 odpovědí
    • 56.3k zobrazení
    • 149 odpovědí
    • 45.9k zobrazení
  5. Cislo / kod farby 1 2

    • 43 odpovědí
    • 44.7k zobrazení
    • 151 odpovědí
    • 43.6k zobrazení
  6. Zástěrky 1 2 3 4 7

    • 162 odpovědí
    • 42k zobrazení
    • 84 odpovědí
    • 41.8k zobrazení
  7. Těsnění motorového prostoru 1 2 3 4 5

    • 123 odpovědí
    • 39.7k zobrazení
    • 116 odpovědí
    • 38.4k zobrazení
  8. Tesnenie dverí 1 2

    • 43 odpovědí
    • 37.6k zobrazení
  9. Panoramaticka strecha 1 2

    • 44 odpovědí
    • 32.9k zobrazení
  10. Výměna čelního skla 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
    • 77 odpovědí
    • 30k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 29.9k zobrazení
  11. Lak a jeho kvalita 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
    • 78 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 24.7k zobrazení
  12. Oprava laku 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 24k zobrazení
  13. Zamlžená světla 1 2

    • 46 odpovědí
    • 24k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • tak vcera jeden S3 a pokus o opravu magnetickeho svetla. svetlo fungovalo, testovane kedysi davno u mna v O3, takze v nom chyba nebude   schema je celkom jednoducha, zatial sa mi ju nechce prekreslovat uplne     pripojene su 3 vodice - signal dveri, kostra a nabijanie. oznacenie svetla v scheme je R280 T3af/1 - červeno-modrý 0,35 mm - plusové spojenie vo zväzku - prepojenie na T8a/8 (alebo dopredu k BCM jednotke T73c/12) T3af/2 - hnedý 0,35 mm - ukostrovací bod v kufri vľavo (bod 50) T3af/3 - sivo-modrý 0,35 - spojenie pre svetlo v kufri - prepojenie na T12l/1 (alebo dopredu k BCM jednotke T73a/52)   podla rocnika sa este lisi pripojenie na konektory kufra. T8a/8 a T12l/1 je zo schemy od cervenca 2019. oba konektory su v pripade combi v kufri na lavej strane. pre jeden staci demontovat D-stlpik, druhy je schovany a je nutne demontovat (odtiahnut) bocnicu kufra        kostru nebolo problem premerat ani pri poskadanom aute, stacilo prepipac voci 12V zasuvke napriklad. je to stredny pin. oba krajne po prepnuti na meranie napatia mrtve. aj preto sme skusili rozobrat kufor. nasledovalo hladanie a kontrola pinov podla schemy, mozno by stacilo riadit sa aj podla farieb - sivo-modry a cerveno-modry. pozor, nesmeruju do toho isteho konektora. prepipanim sme zistili, ze sivo-modry je v poriadku. cerveno-modry ale nie. pritom svetla vo veku kufra fungovali, pri odpojeni konektora zhasli ako mali. riesenie? natiahnut 1 novy kablik medzi 8-pinovy cierny konektor a 3-pinovy konektor osvetlenia magnetickej lampy....     povodny na strane lampy iba vypojit a zaizolovat, na strane 8-pinoveho konektora je nutne sa pripojit k povodnemu vodicu a ten tam aj nechat! inac nebude svietit veko kufra. fotku k tomu nemam ziadnu. proste vypinovat, strihnut pin a zakrimpovat spolu s novym vodicom aj ten povodny. alebo spojit inym vhodnym sposobom (dutinkova spojka, v krajnom pripade spajkovanie a podobne). novy vodic vhodne uchytime a ochranime do textilnej izolacnej pasky napriklad     pripojime vsetky odpojene konektory a aj 3-pinovy konektor a otestujeme svetlo. malo by sa zapnut pri otvorenych dverach. ked je vsetko OK, tak to poskladame do povodneho stavu a urobime zaverecnu skusku       schemy a dielenska prirucka na rozoberanie su dostupne priamo na fore:    
    • Zjistil někdo už způsob jak vyřadit to dobíjení a ponechat funkční SS?
    • Dobrý den,  prosím o pomoc, jestli už se Vám něco podobného nestalo, nevím už kam sáhnout. Na Superbu 2 - 125kw, r.v 2008 - DSG, při jízdě a vyšší teplotě, při otáčkách 3500 a více mi vozidlo padá jakoby do nouzového režimu. Děje se tak při sešlápnutí plynu a třeba předjíždění. Po vyřazení do N a zařazení na D se opět chytne a jede. Vyměněné bylo palivové čerpadlo, palivovy filtr a i ventil tlaku na Rail liště. Diagnostika nic neukazuje. Ale vozidlo se jakoby pořád snaží spadnout za daných podmínek do nouzáku. Předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...