Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


263 témat v tomto fóru

    • 1,2k odpovědí
    • 307,1k zobrazení
    • 890 odpovědí
    • 140,2k zobrazení
  1. Climatronic 1 2 3 4 23

    • 552 odpovědí
    • 123,4k zobrazení
    • 375 odpovědí
    • 128,1k zobrazení
  2. VCDS - Kódování ŠKODA Rapid MR16+ 1 2 3 4 14

    • 342 odpovědí
    • 153,2k zobrazení
    • 337 odpovědí
    • 91,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
  3. LED osvětlení RZ 1 2 3 4 9

    • 215 odpovědí
    • 46,6k zobrazení
    • 190 odpovědí
    • 47,2k zobrazení
    • 173 odpovědí
    • 79k zobrazení
    • 159 odpovědí
    • 57,9k zobrazení
    • 112 odpovědí
    • 42,1k zobrazení
    • 107 odpovědí
    • 17,2k zobrazení
    • 107 odpovědí
    • 35,9k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 36,9k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 27,2k zobrazení
  4. Start/Stop systém 1 2 3

    • 73 odpovědí
    • 39,5k zobrazení
    • 64 odpovědí
    • 31,5k zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 14,7k zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 14,3k zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 20,8k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 30,9k zobrazení
    • 58 odpovědí
    • 22,4k zobrazení
  5. LED denní svícení 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 17,9k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 16,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...