Přejít na obsah

Exteriér


157 témat v tomto fóru

    • 150 odpovědí
    • 63k zobrazení
    • 149 odpovědí
    • 65.3k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 73.8k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 48.2k zobrazení
  1. vady laku,koroze na supu 1 2 3 4 8

    • 185 odpovědí
    • 59.1k zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 39.7k zobrazení
    • 105 odpovědí
    • 56.2k zobrazení
    • 89 odpovědí
    • 46.8k zobrazení
  2. chromove listy 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 26.2k zobrazení
  3. Predni svetlomety 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 46.2k zobrazení
  4. montáž xenonu 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
  5. Zadní lampy na Superba? 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  6. Rozleštění laku. 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 37.7k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 34.1k zobrazení
  7. odtrhová hrana kufru 1 2

    • 48 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
  8. LED zadni světla 1 2

    • 42 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
  9. Nové znaky Škoda 1 2

    • 39 odpovědí
    • 25.5k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 30.7k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 43.5k zobrazení
  10. zadní světla Superb 1 2

    • 37 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
  11. Světlomety - clening 1 2

    • 36 odpovědí
    • 15k zobrazení
  12. Kvalita výbojek 1 2

    • 34 odpovědí
    • 16k zobrazení
  13. cedulka s označením 1 2

    • 32 odpovědí
    • 6.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...