Tohle mně ve zkratce odpověděli a platí tak to, co napsal kolega wirer
Pokud máte zakoupený infotainment Online Služby Škoda Connect, pak jsou aktualizace automatické.
Tak úplně to samé mi poslali včera po mém mailu, kde jsem si zároveň postěžoval, že chtěli už dříve zaslat doplňující údaje a už se neozvali. Tak mi tam přeposlali ještě moje evidované hlášení. To tam asi hromadně rozesílá jeden člověk Ctrl+C a Ctrl+V nebo už AI.
Dnes přišla zpráva z infolinky. Tak snad to dají rychle do pořádku.
Vážený zákazníku,
Momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup.
Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě.
Moc děkujeme za vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte.
S pozdravem
Jaroslav Doležal
Škoda Auto Infolinka | Team Škoda Connect
+420 800 600 000
infoline@skoda-auto.cz
Byl jsem dvakrát na STK s vypojeným kablíkem a taky vše OK. Na diagnostice mám vypnutý Start-stop přes tu teplotní metodu, takže mi to ani nic nehlásí.