Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI

  1. Zahájeno uživatelem StandaOv,

    Zdravím, prosím ohledně řetězu v rozvodech 1.2 TSI. Nevíte někdo od kterého měsíce a roku vyřešila automobilka problém s řezem v rozvodech ? Co jsem se dočetl a byl schopen zjisit tak automobilka již zjednala nápravu a řetěz je snad vyroben buď z kvalitnějšího materiálu nebo je zesílený, ale to nevím přesně ani bohužel datum modernizace rozvodů. Nemáte někdo přesnější informace jak se s tímto problémem automobilka poprala a od kterého data již jezdili auta s touto úpravou z linky. Díky. Standa.

  2. Zahájeno uživatelem MaVac,

    Ahoj, Sportmotor začal nabízet chiptuning tohoto motoru na 99kW a 225 Nm, co Vy na to? ;-) Až mi doběhne záruka příští květen tak do toho půjdu. MaVac

  3. Zahájeno uživatelem lolek77,

    Menil už niekto zapalovacie sviečky v TSI 77kw? V koľko najazdených km? Ževraj by tam mali byť platinove, interval 60 000km. Je to tak?

  4. Takže chcel by som sa vás spýtať lebo tu na fore je tu o tom vela popísaného v rôznych témach ale žiadny záver sa o tom nespravil......takže tým čo drnčí pri rozjazde na prvý a druhý stupen tiahlo regulácie obtoku turba teda tá tyčka ako sa vám to podarilo vyriešiť a vyriešil to vôbec niekto? čítal som tu že sa to rieši novým softwarom tak pomohlo to niekomu? V prílohe dávam video ako mi to drnčí po naštartovaní motoru ked sa otáčky držali na 1200 a po chvíli padnú na volnobežných 600, obdobne to drnčí aj pri rozjazde... VIDEO0005_xvid_WMV V9.wmv

  5. Zahájeno uživatelem JanBilek,

    Nevite nahodou nekdo jestli se planuje motor 1.2 TSI z Yetiho a Octavie i do Roomsteru? Docela by me tahle kombinace zajimala.

  6. Zahájeno uživatelem metas,

    Ahoj,nekde uz jsem to tady cetl,ale byl to jen jeden prispevek,ale mysli ze to bude asi vetsi problem,tak jsem zalozil na to tema. Citite taky benzin v oleji?po precteni tady par prispevku,jsem se docetl,ze to je normalni,ale po zakoupeni sveta motoru-ojetiny,co je ted v prodeji,se tam pise,ze to selhava tesneni u vysokotlakeho cerpadla,kdyz jsem si k tomu cuchnul,tak to byl peknej smrad najeto 38000 a 9/2010 ujel jsem vydalenost asi 25km a nic se nevyparilo,bylo to citit porad uz jste to taky nekdo reklamoval? a vysledek?myslim, ze to normalni neni,doted jsem to nemel,uf zase neco!!! dekuji za odpoved

  7. Zahájeno uživatelem skandyman,

    Ahojte mam fabiu II combi RS kupil som ju ked mala najazdenych 30 000 za dobu cca dvoch mesiacov som najazdil cca 2000 km a za tuto dobu som dolial uz skoro 3 litre oleja, to sa mi zda strasne moc, pritom olej nikde netecie ani nic, je to normalne? cim byto mohlo byt?? Prosim poradte mi.

  8. Zahájeno uživatelem hurfo,

    Na fore sa objavuje vela nazorov na motor TSI preto ak tento motor vlastnite prosim zahlasujte a pomozte ludom pri vybere. Ak motor nevlastnite prosim vas nehlasujte. Dakujem za pochopenie.

  9. Zahájeno uživatelem Wranic,

    zdravim chci se zeptat kolik kdo najedete na plnou nadrz a kolik mate prumernou spotrebu:-)

      • Díky
      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 113 odpovědí
    • 44,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem voltys,

    Ví nebo zná někdo jaký přesný typ a značku oleje používá Škodovka do motorů 1.2 TSI v manuálu je napsané VW 502 00 což odpovídá 5W-40. Chtěl bych na 5000km vyměnit olej tak bych chtěl znát jaký olej tam vlastně je. Psal jsem do Škodovky ale než odpověděj to bude chvíly trvat.

  11. Zahájeno uživatelem mira,

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 122 odpovědí
    • 65,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Tak si to dnes jedu se služební TSI, přidám plyn, abych se moc neloudal a ono nic, motor šel do nouzáku, kouknu na palubku a tam svítí EPC. Tak jsem zastavil, vypnul motor, znovu nastartoval a kontrolka už nesvítí. Tak jsem s tím zajel do servisu. Přišel technik, kouknul jestli svítí brzdovky, ty svítí, ani to nenapíchnul s tím, že ta porucha tam už nebude a prej, že mám přijet až to znovu udělá. No ještě mi tvrdil, že mimo vadného brzdového spínače, stačí když je v háji jedna žárovka v brzdových světlech a to EPC se rozsvítí. Nechtělo se mi vyndavat zadní světlo abych to vyzkoušel, má pravdu ten technik? Protože to by byl docela úlet, aby kvůli jedné žárovce šel motor do…

  13. Zdravim vsechny,prosim o radu.Dnes pri startovani se mi rozsvitila oranzova kontrolka motoru,a konec.Mam najeto cca 63000 km.Pred 4 mesici auto bylo na svolavaci akci ohledne turba.Ted je nepojizdne.Podle predbeznyho infa by mohli byt ohle ventily na hlave.Prosim vsechny o radu co s tim.Mockrat diky David

  14. Zahájeno uživatelem David C3,

    čau kluci. Ve 4500km se si všimnul, že mám chladící kapalinu asi 1cm pod spodní ryskou. Jel sem do škodovky a tam mě pán řekl sem se to u nových aut občas stane at si doliju destilkou to jsem odmítl tak mě to dolil v servisu. Ted najeto další 4500km celkem 9tis a zase sem 1cm pod ryskou. Zitra tam zajedu a uvidíme co oni na to. Nesetkal se s tím nikdo z vás???

  15. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Majitelé TSI co máte Maxi Dot, jakou míváte teplotu oleje? Já se s TSI nedostanu mimo město, takže maximum, co jsem tam měl, bylo 95 stupňů. Jinak se to po ujetí několika km většinou pohybuje okolo 92-94 st. Taky vám tu teplotu začne ukazovat až od 50 stupňů? Dále by mě zajímalo od jaké teploty je už motor možno považovat za zahřátý. Po ujetí cca 2400 km jsem se podíval na olejovou měrku, no je tam nepatrně pod polovinou mezi ryskami. Kolegové, co mají najeto asi 3100 km, tam mají dokonce jenom asi 2 mm nad spodní rysku. Bohužel nikdo se na stav oleje nepodíval, když byla auta převzata s několika málo najetými km. Podotýkám, že je to všechno najeto pouze ve městě. Jak jst…

  16. Dnes jsem si přivezl auto ze servisu ( překousané kabely). Zároveň jsem na mém vozidle byla povinně uplatněna dílenská servisní akce 24W6. Tedy 2mm podložka pod turbo + fleš SW. Přijímací technik mi tvrdil, že jsem první, kdo zmiňuje negativum této akce, t.j. zlenivění motoru. Prostě, že to ode mě slyší poprvé v životě a já jsem si před ním připadal jako blb. Odjel jsem ze servisu a marně jsem doufal, že budu vyjímka, a že auto pojede jako dřív. Sice jsem to čekal horší, ale turboefekt je nenávratně pryč. Křivka krouťáku je jinak postavená a je fakt, že motor nyní nepatrně víc zabírá už od nuly otáček, ale jakmile se to dostane na 1800 otáček, tak tak si to prostě to…

      • Pozitivní
    • 579 odpovědí
    • 156,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem v.m@rek,

    po kolko kilometroch sa má menit vlozka vzduchoveho filtra u 1.2TSI? fakt to neviem najst preto to písem tu... sorry

      • Pozitivní
    • 43 odpovědí
    • 20,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Jikra,

    Tak je to tady, končné řešení pro vytahané řetězy 1.2 TSI, během asi 14 dnů se ukončí zkoušky nových japonských řetězů , jako náhradního dílu pro stávající motory 63 i 77 kW,v případě, kdy dojde k "přeskočení" řetězu tak, že dojde k potkání ventilu s pístem , mění se motor, pokud ne mění se pouze řetěz, a to nejduležitější od KT 45 je modifikovaný motor 63 i 77 kW s silnějšími rozvody (nelze použít pro motory před KT 45 jako náhradí díl). Tak zdá se , že bude pokoj .... Možná.... pak ještě turba..... bezín v oleji... no zkrátka běh na dlouhý tratě.....

  19. Zahájeno uživatelem Nemi_cz,

    Zdravim zjistil jsem žemi teče olej z motoru. Mám zablitej blok za olejovým filtrem (filtr je suchý) a kolem alternátoru a kompresoru na klimu. Nesetkal se s tím někdo

  20. Včera přijel kolega s firemní FII 1.2 TSI, že má motor od oleje, v interiéru že mu smrdí olej, nebo benzín a že tam našel nějakou hadičku s evidentně odlomeným plastovým čímsi. Tak jsem otevřel kapotu u svého služebáku a vida - u mě to samé. Pak se mám divit, že mám motor naložený v oleji... Ještě jsme přičichli k jeho olejové měrce a smrděla benzínem. To u mě je to v tomto smyslu OK. Takže auto jede v pondělí do servisu (ještě nefunguje el. ovládání pravého předního okna a něco klepe vlevo vpředu na nápravě, nebo možná i silentblok uložení převodovky jako u Rapidů?). Na fotce je šipkou označeno, kde ten ventil má být. Na screenu z Etky označena ulomená část. Asi se to č…

  21. Zahájeno uživatelem octfa,

    nikde sem nic podobneho nenasel, jen v tematu o 1,4 ale tam samozrejme uz zadne reseni nezverejneno roomster 1,2tsi utikalo palivo kolem vstrikovace, vymena vstrikovace, vsech tesneni na vsech ctyrech vstrikovacich, srouby ok, za 200km opet stejny vstrik a unik, vymenena lista, vstrik, srouby a opet vsechny tesneni na vsech ctyrech vstrikovacich , ted cca 200km a opet unik paliva na stejnem vstrikovaci ( ktery byl dany novy 2x ) , nekdo zazil neco podobneho ? benzin v oleji neni , diky

    • 6 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Janous,

    HnVideoEditor_2025_03_13_205528751.mp4 Zdravím, nevěděl by někdo co to může znamenat to cvakani, rozvody jsou dělané nedávno. Nějaká prosím rada!?

    • 0 odpovědí
    • 501 zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem DušanV,

    Tak nějak se v rámci preventivní údržby na současných motorech propaguje v médiích číštění škrtící klapky. Mám motor 1.2 Tsi 63 kW, kód CBZA Takže se chci na tomto fóru poptat po případných zkušenostech majitelů, jestli někdy již tuto klapku na konkrétním motoru čistili a jak na to ? Je nějaký fígl v jeho demontáži, očistě, popř. má to vůbec smysl ? Nemám žádnou domácí diagnostiku, ani nikde její neoficielní možnost, takže musím po očistě klapky znovu v servisu něco diagnosticky nastavovat ?

      • Líbí se mi
    • 5 odpovědí
    • 20,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Hammerfall,

    Dobrý den, potřebuji pomocí odhalit závadu nebo radu jak ji odhalit. Fabia II 1.2 TSI 63KW 214tis, při otáčkách 2400 jde výrazná vibrace do pedálů a do volantu a řadící páky, dělá to při jakémkoliv zařazeném stupni i na volnoběh, i když jedu z kopce bez plynu i do kopce pod plynem nebo i když stojim. Je to doprovázené zvýšeným hlukem. Při nižších otáčkách vibrace zmizí a při vyšších otáčkách taky vymizí pozvolna. Dělá to pravidelně vždy u otáček 2400. Neměl někdo podobné symptomy a nebo radu na co se zaměřit? Jsou zkontrolované silent bloky pod motorem. Předem díky za rady a tipy.

    • 0 odpovědí
    • 638 zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem txx,

    Kapky oleje zezadu motoru nad vanou, jakoby z odlučovače oleje, setkal se s tím někdo ?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.