Jump to content

Motor 1.6 MPI

    767 topics in this forum

      • 526 replies
      • 121,256 views
      • 667 replies
      • 116,205 views
    1. výměna svíček 1.6 74kW

      • 155 replies
      • 94,921 views
      • 100 replies
      • 40,034 views
      • 52 replies
      • 35,672 views
    2. TERMOSTAT

      • 131 replies
      • 34,788 views
      • 24 replies
      • 21,638 views
      • 39 replies
      • 16,364 views
    3. Jaký olej pro 1.6 MPI

      • 54 replies
      • 13,000 views
      • 169 replies
      • 116,136 views
      • 207 replies
      • 85,681 views
      • 120 replies
      • 81,057 views
      • 259 replies
      • 62,574 views
      • 56 replies
      • 45,930 views
      • 54 replies
      • 39,637 views
      • 46 replies
      • 35,928 views
      • 22 replies
      • 35,779 views
      • 51 replies
      • 34,566 views
    4. cukání motoru 1,6

      • 39 replies
      • 31,400 views
    5. Kontrolka oleje

      • 73 replies
      • 30,820 views
      • 82 replies
      • 30,151 views
      • 27 replies
      • 29,026 views
    6. Skrtici klapka 1.6 75 kW

      • 74 replies
      • 26,653 views
    7. EGR VENTIL

      • 52 replies
      • 25,910 views
    8. Snímač otáček G28

      • 28 replies
      • 24,090 views


    • Aktuální příspěvky

      • Bohuzel pri instalaci jsme zjistili, ze nesedi posledni pravy senzor ... Je spatne vyvrtana dira, tak ze ten senzor nejde dobre zasunout ... Dira je komplet mimo a presne je vrtla v tom prohnutem, tak, ze ani nejaka uprava neni mozna ... Bohuzel to odflakli ... Budu to resit s prodejcem, ale moc si od toho neslibuji ...   U poslednich trech fotek to jde krasne videt, jak je ta dira uplne mimo ...  
      • Když je toto téma nazvané tak obecně, tak se zeptám, jestli lze do převodovky bez obav lít olej SAE75W-90 - originální Škoda: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g060726a2-prevodovy-olej-1l-skoda-13762.html   Jde mi o to, že v návodu k obsluze Favorita se píše SAE 80.   Díky.
      • Hlavně necituj bezprostředně předcházející příspěvek - není to dovoleno.
      • Líp bych to nenapsal, přesně takhle to vidím i já.
      • Zdarec,   Pořídil jsem si Formana GLXi.    Nejdřív jezdil v klidu, pak jsem na něm dělal brzdy. Vyměňoval jsem alternátor.    Ale k problému, při jízdě po přidání plynu se začne dusit. Začne to celý cukat. Největší problém je proti kopci. To se šplhám na 1 a skoro volnoběh až nahoru. Pak se to třeba záhadou rozjede a fičí. Ale problém přetrvává i když se to rozjede. A trvá asi do 4tis otáček.. Pak to chytne saze a je cítit jak motor najednou dobře jede.    Vyměnil jsem tedy podtlaky od váhy až ke vstřiku. Když tam byly ty starý nedržel ani volnoběh a to nešlo jezdit vůbec.    Kde mám hledat problém?    Svíčky jsou OK.    Díky za pomoc. 
    ×