Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1244 témat v tomto fóru

    • 671 odpovědí
    • 452k zobrazení
  1. Spotřeba TDI 1 2 3 4 41

    • 1k odpovědí
    • 225.3k zobrazení
  2. Výměna rozvodů 1 2 3 4 10

    • 227 odpovědí
    • 210.4k zobrazení
    • 310 odpovědí
    • 157.8k zobrazení
    • 171 odpovědí
    • 131.5k zobrazení
  3. Teple starty 1.9TDI 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 120.6k zobrazení
    • 195 odpovědí
    • 75.6k zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 75.2k zobrazení
  4. Chip motoru 1.9TDI 81kW 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 57.9k zobrazení
  5. Palivový filtr 1 2

    • 42 odpovědí
    • 29.2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 23.3k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 131.5k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 117.1k zobrazení
  6. hadičky 1 2 3 4 9

    • 212 odpovědí
    • 108.8k zobrazení
  7. Hydroštely 1 2 3 4

    • 99 odpovědí
    • 102.1k zobrazení
  8. Mizí voda 1 2 3 4 5

    • 116 odpovědí
    • 100.2k zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 95.6k zobrazení
  9. Ventil N75 nebo N18? 1 2 3

    • 62 odpovědí
    • 90.4k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 84.9k zobrazení
    • 234 odpovědí
    • 80.6k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 77.8k zobrazení
    • 78 odpovědí
    • 74.5k zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 72.8k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 68.7k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 68.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim, měl jsem taky problém, že mi přístrojovka hlásila závadu brzdy a na VAG byla taky chyba snímače úhlu řízení, krom toho mi nefungovalo ABS a ESP. Problém byl ve svazku, vyhnilý kabel, ale kde přesně to bylo ti neřeknu. 
    • Ahoj, po zmienených aditívach a znovu-adaptácii, ubehol cca 3/4 rok, a DSG necuká, radí hladko, ani to nepostrehnem. Za mňa to bolo najskôr adaptáciou, ktorá asi nebola úplne dobre poriešená po tej výmene, a to kvôli časovému stresu (na aute sa v tú dobu robilo viac vecí). Takže momentálne som spoko.
    • Něco podobného jsem řešil na své O3 RS a dopadlo to tak, že byl špatný kabel ve svazku. Nebyl přerušený úplně, takže když se to prozvonilo přes měřák bylo to OK, ale auto vyhazovalo chybu.  Bohužel to u mě skončilo výměnou budíků, řízení a jednotky ABS. 
    • STABILUS vyrábí vzpěry pro koncern dlouhá léta. Mám je teď na F2Cfl a na Rapidu. Koupil jsem na Allergu.  https://forum.skodahome.cz/topic/173199-buryho-zelená-fábinka-fabia-ii-combi-12tsi-63kw/?do=findComment&comment=2648472   https://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-bílé-tsi-čko/?do=findComment&comment=2680705
    • Kolega má F4 s Bi-LED světlomety, kde v návodu se píše toto:   "Platí pro světlomety s adaptivními funkcemi. Adaptivní funkce předních světlometů zajišťuje optimalizaci světelné stopy s ohledem na aktuální jízdní situaci."   Jenže tím popisek končí. Takže by nás zajímalo, jak je zajištěna optimalizace světelné stopy u těchto světlometů? AFS - to jednoznačně nemá V menu na infotainmentu nejde zapnout/vypnout adaptabilní funkce. Je tam jen přepínání potkávací/dálkové automaticky.   Ty světla svítí dobře, ale nějak nemůžeme najít tu adaptabilní funkci, při cestě v noci i mimo město se ty paprsky nijak nemění (pokud pominu dálkový/potkávací automaticky). U tohoto vozu se ani měnit nemají.   Přisvětlování do zatáček se musím podívat (ono se to děje), ale nevím kterým světlem. (Mlhovka / hlavní světlomet), Bi-LED snad umí (i) hlavním světlem.   No a tyto světla mají automatickou nivelaci.   Takže nic víc to opravdu nenabízí. Světelný výkon je větší než u standartních LED, ale zase to má ostřejší hranu konce světelného kuželu.      
×
×
  • Vytvořit nový...