Přejít na obsah

259 témat v tomto fóru

  1. Zimní pneumatiky 1 2 3 4 23

    • 564 odpovědí
    • 298.7k zobrazení
    • 515 odpovědí
    • 334.5k zobrazení
    • 408 odpovědí
    • 312.8k zobrazení
  2. Letní pneumatiky 1 2 3 4 9

    • 203 odpovědí
    • 155.1k zobrazení
  3. Tlumiče 1 2 3 4 8

    • 177 odpovědí
    • 189k zobrazení
  4. Geometrie 1 2 3 4 5

    • 101 odpovědí
    • 74.8k zobrazení
    • 413 odpovědí
    • 175.1k zobrazení
    • 248 odpovědí
    • 268.9k zobrazení
    • 156 odpovědí
    • 138.6k zobrazení
    • 154 odpovědí
    • 179.9k zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 55.3k zobrazení
  5. Adaptivní podvozek DCC 1 2 3 4

    • 96 odpovědí
    • 104.5k zobrazení
    • 88 odpovědí
    • 24k zobrazení
  6. krupani/lupani pri toceni volantu 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 64.2k zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 52.2k zobrazení
    • 78 odpovědí
    • 93k zobrazení
  7. Sportovní podvozek 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 51.9k zobrazení
  8. Sněhové řetězy 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 37.8k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 37.8k zobrazení
  9. Ložiska kol 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 32k zobrazení
  10. Hučení pneumatik 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 20.8k zobrazení
  11. XDS 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 25.6k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 27.1k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 17.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • díky chlapi, v neděli na to vlítnu, tak snad se povede 🙂
    • A u novějších aut už se nepíše "Nutný běh motoru"?
    • Tak pokud potřebuješ vědět, kdy regeneruješ při delší jízdě, tak to bez diagnostiky moc nezjistíš, to je fakt. U moderního TDI EVO je tolik proměnných, že to nejde 100% určit. Jak říkáš to vyřazování na neutrál taky sleduju, ale to souvisí i s "inteligentním" ničením, teda dobíjením baterie atd... Jinak samozřejmě, že sahara může hučet ve vedrech a nebo při dojetí z dálnice, ale to zase nemáš okamžitou spotřebu na volnoběh 1-1,1l/h. Taky dnes může sahara chladit brzdy, nebo korigovat přebíjení baterie, když sjíždíš z Grossglocker hochalpenstrasse v 7℃ a ono to hučí a hučí... Občas se dějí věci. Ale to zase není vysoká spotřeba. V zimě zase můžeš jak píšeš ohřívat interiér a dobíjet baterii, ale zase ti jen tak nesepne sahara. Prostě se to vzájemně vylučuje a nedám hlavu na špalek na 100%, ale na 99% poznám regeneraci od jiných jevů. Ty regenerace u studených motorů mě taky vytáčí doběla. Všude pořád tvrdí, jak to musí splnit specifické podmínky a prdlajs. Normálně, když se spustí regenerace a já jí přeruším, protože nemám čas, tak jak nasednu a ujedu se studeným motorem klidně jen 1km, tak už běží zase a takhle třeba 3x za sebou, když musíš objet banku, poštu, doktora a pak teprve někam jedeš dál, kde se to dokončí. Ovšem dioda, která mi bude svítit a k tomu pípák je mi k prdu, protože to poznám sám, ale dioda mi neumožní to managovat a na to nadávám nejvíc. Hrozmě mě štve, že není nikde v infotainmentu možnost zobrazit menu DPF a vidět stav zaplnění, přibližný čas/km do spuštění, není možnost manuálně spustit regeneraci dřív, když jsem na delší cestě a vím, že pak budu 3 dny poskakovat okolo domu, nebo naopak ji odložit o pár km, třeba 20, když vím, že po 3 jízdách v rozmezí 3-5km bude následovat jízda 300 km. Všechno to dělají tak, aby to nerušilo absolutní motoristický lamy, ale doplatí na to vždycky motorista, co věcem přiměřeně rozumí a chce je dělat dobře. A samozřejmě auto, protože se ničí víc, než by muselo.
    • Dobrý den, vyměnil jsem termostat a držák olejového filtru. Poté jsem s autem ujel zhruba 100km v řádu 3dni po výměně zmíněných dílů a najednou mi z ničeho nic auto napsalo že chybí chladící kapalina a budík na teplotu motoru začal skákat z 0 na 100° a auto padlo do nouzaku. Naštěstí se to stalo 500m od baráku, takže jsem dojel domu, chcipl motor, zkontroloval vodu. Voda byla v pohodě v expanzni nádobě (doplněna na max). Tak jsem chtěl znovu nastartovat, jelikož jsem si myslel že se třeba jen zbláznili čidlo a bude to v pohodě... Ale auto už pouze točilo a nechytlo. Soused mi to napichl na diagnostiku a ta ukázala chybu P0321 ( Rozsah/výkon v obvodu vstupu rychlosti motoru zapalování/rozdělovače). K tomu další 2x chyby. První: teplotní senzor číslo 1 a druhou chybu: teplotní senzor číslo 2.   Rád bych vás chtěl požádat o radu zda se někomu stalo něco podobného, popřípadě jaký na to máte názor a zda by mi dokázal někdo poradit po čem jít. Moc Vám děkuji za jakoukoliv radu.   Super 2  2.0 103kw 16v cffb
×
×
  • Vytvořit nový...