Nemá, vieš si akurát tak kúpiť brzdové platničky s akustickou "signalizáciou" opotrebenia. V preklade škrípajúci plech.
Ja na Ate čo som dával to mám. Tie základné to nemali. Ale v živote som nezodral platničku tak, aby som to i otestoval.
Caute, musim sa pridat, pred cca 2 mesiacmi som si kupil tento motor. Prioritne som hladal nejaky lacny kabriolet tak som zobral VW eos 2.0fsi. Okrem toho dlhe roky vlastnim este aj 1.8T,ten motor uz poznam do detailu a tak do 2.0 fsi som siel trochu s malou dusickou co ma caka. Hlavne som sa bal priameho vstreku, ale musim povedat, ze som z toho motoru doslova uneseny a to prijemne. 110kw nenadchne ani neurazi, ale motor proste funguje a autom hybe (co je pointa motora)
Brutal je, ze s tym jazdim za 6l/100km ked idem na dlhu trasu. 1.8T mi zerie v kazdom rezime o 2,5-3 litre viac a je v top stave. Takze pokrok z hladiska motormanazmentu je neskutocny. Na autach som sa uz vyblbol, teraz uz jazdim kludne cize mne osobne 110kw postacuje. Ak je niekto zavodnik, asi nech zvoli tfsi, ale ja mam 2 auta a upravena 1.8T mi parkuje hned vedla takze som vlastne aj chcel atmosferu. Aktualne ma caka servis (rozvody,napinak s retazou medzi vackami, cam follower) a verim ze potom mi zas bude fsi dlhe roky sluzit. Pointa prispevku je taka, ze nebojte sa 2.0fsi, za mna je to skvely motor s neskutocnou spotrebou. Btw nabehane mam aktualne 270 000km.
Vážně lituju všechny, co mají tyto problémy a pořád bych rád věděl kolik % majitelů to postihuje a proč se to děje. VAG se stále ne a ne k tomu nějak postavit a vysvětlit to. Já byl minulý týden na výměně oleje po 2 letech a zase neubylo téměř nic. Nedolil jsem ani kapku a úbytek na rysce minimální. Do 5mm za celou tu dobu. Po výměně motor ztichnul a jen si přede. Asi si to auto i s ohledem na imbecilní systémy v nových vozech nechám na pořád, dokud neklekne.