Přejít na obsah

Motor 1.8 TSI


79 témat v tomto fóru

  1. 1.8 TSI (118 kW) 1 2 3 4 116

    • 2,9k odpovědí
    • 543,2k zobrazení
    • 229 odpovědí
    • 108,6k zobrazení
    • 192 odpovědí
    • 77,7k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 34,2k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 30,5k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 22,9k zobrazení
  2. Vaše spotřeba 1 2 3 4

    • 81 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 11,1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 32,6k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 28k zobrazení
  3. Chyba p0420

    • 17 odpovědí
    • 26k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 18,4k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 17,8k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 16,8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 14,1k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 13,9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 13,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 12,8k zobrazení
  4. motorový olej do 1.8TSI

    • 5 odpovědí
    • 11,8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11,1k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 10,7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10,6k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 10,6k zobrazení
  5. BSR-kdo má zkušenost

    • 16 odpovědí
    • 9,6k zobrazení
  6. Dekarbonizace

    • 8 odpovědí
    • 8,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Alík, 380 Kč, komplet. kvalita velmi dobrá, ta na levou nohu má po cele ploše nalepenou oboustranou lepící pásku tak se nemusí nic upravovat a jen připlácnout na koberec. Drží to fest.    
    • Zdravím, akurát včera som išiel z práce a začal sa mi ozývať v interieri špecifický zvuk pukania alebo také šumenie no ťažko to popísať ale hlavne sa to prejavuje keď prechádzam cez nerovnosti alebo keď prechádzam cez zákruty. A ako som napísal výchádza to z oblasti ventilátorov ktoré sú v strede. Dosť podobný zvuku vychadzajúcemu s oblasti kde je DPF filter (po jazde). Neviem či niekto mi bude vedieť povedať čo by to mohlo naznačovať.
    • Zdravim. Planujem kupiť novšiu a hlavne V2 z ARM 429 ale mam tu svoju staru akože V2 atmel162. Použival som na PC na ktorom som po praci z diag zapol defender a pripojil sa -pravidelne. Minuli rok ale prestala fungovať. Ale nie uplne - občas sa pripojí a chvíľu ide no po par minutach alebo aj po minute zamrzne - tvari sa že je ok ale hodnoty stoja. Použivam to hlavne na LOG z jazdy a takto to teda nieje použiteľne. Viete čo z tým ? Niesom v tomto analfabet ale diag. sa nevenujem. Či mi to blokli ? Neviem nepride mi to tak ale kto vie. Skúšane aj na iných  NTB . Rôzne auta atď. Spuštane len cez china soft z CD ( loader) . Používam to len doma na svoje auta (G3,bora,octa2)
    • Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně". V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo.   Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy. Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.
×
×
  • Vytvořit nový...