Alík, 380 Kč, komplet. kvalita velmi dobrá, ta na levou nohu má po cele ploše nalepenou oboustranou lepící pásku tak se nemusí nic upravovat a jen připlácnout na koberec. Drží to fest.
Zdravím, akurát včera som išiel z práce a začal sa mi ozývať v interieri špecifický zvuk pukania alebo také šumenie no ťažko to popísať ale hlavne sa to prejavuje keď prechádzam cez nerovnosti alebo keď prechádzam cez zákruty. A ako som napísal výchádza to z oblasti ventilátorov ktoré sú v strede. Dosť podobný zvuku vychadzajúcemu s oblasti kde je DPF filter (po jazde). Neviem či niekto mi bude vedieť povedať čo by to mohlo naznačovať.
Zdravim. Planujem kupiť novšiu a hlavne V2 z ARM 429 ale mam tu svoju staru akože V2 atmel162. Použival som na PC na ktorom som po praci z diag zapol defender a pripojil sa -pravidelne. Minuli rok ale prestala fungovať. Ale nie uplne - občas sa pripojí a chvíľu ide no po par minutach alebo aj po minute zamrzne - tvari sa že je ok ale hodnoty stoja. Použivam to hlavne na LOG z jazdy a takto to teda nieje použiteľne. Viete čo z tým ? Niesom v tomto analfabet ale diag. sa nevenujem. Či mi to blokli ? Neviem nepride mi to tak ale kto vie. Skúšane aj na iných NTB . Rôzne auta atď. Spuštane len cez china soft z CD ( loader) . Používam to len doma na svoje auta (G3,bora,octa2)
Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně".
V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo.
Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy.
Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.