Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


920 témat v tomto fóru

  1. Čím umývať auto 1 2 3 4 20

    • 485 odpovědí
    • 156.3k zobrazení
    • 276 odpovědí
    • 216.4k zobrazení
    • 199 odpovědí
    • 115.3k zobrazení
    • 175 odpovědí
    • 264.2k zobrazení
  2. Sklopná anténa 1 2 3 4 6

    • 125 odpovědí
    • 142.5k zobrazení
  3. Zámek dveří 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 87.8k zobrazení
  4. Svetlá pre Fábiu

    • 16 odpovědí
    • 28k zobrazení
  5. ANGEL EYES 1 2 3 4 37

    • 919 odpovědí
    • 174.2k zobrazení
  6. Koroze 1 2 3 4 21

    • 519 odpovědí
    • 177.4k zobrazení
  7. Nový znak škodovky 1 2 3 4 18

    • 428 odpovědí
    • 115.2k zobrazení
  8. Devil eyes 1 2 3 4 11

    • 270 odpovědí
    • 67.1k zobrazení
    • 265 odpovědí
    • 296.5k zobrazení
  9. Velké pravé zrcátko 1 2 3 4 8

    • 197 odpovědí
    • 79.6k zobrazení
  10. Xenony na fabii 1 2 3 4 8

    • 192 odpovědí
    • 74.4k zobrazení
  11. Zástěrky 1 2 3 4 8

    • 180 odpovědí
    • 21.4k zobrazení
    • 178 odpovědí
    • 65.9k zobrazení
  12. Oprava xenonu 1 2 3 4 7

    • 164 odpovědí
    • 82.1k zobrazení
  13. Zadní stěrač 1 2 3 4 7

    • 164 odpovědí
    • 78.9k zobrazení
  14. Osram Night breaker 1 2 3 4 7

    • 161 odpovědí
    • 59.1k zobrazení
  15. Výfuk 1 2 3 4 7

    • 156 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  16. Přední maska 1 2 3 4 7

    • 156 odpovědí
    • 34.6k zobrazení
    • 128 odpovědí
    • 70.9k zobrazení
    • 127 odpovědí
    • 40.5k zobrazení
  17. Kliky do laku 1 2 3 4 6

    • 126 odpovědí
    • 32.5k zobrazení
  18. Sterace 1 2 3 4 5

    • 117 odpovědí
    • 33k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Si si istý, že sa dajú k jednému autu napárovať dva účty? Možno to už u Kodiaq II/Superb IV zmenili, ale pri starších modeloch nešlo nastaviť auto k dvom online účtom. Dvoch používateľov auta som mohol mať, ale ak chcela manželka využívať funkcie Škoda Connectu, musela sa prihlásiť mojim účtom.
    • Presne tak, ak práve plachtíš a vidíš, že dopravná situácia bude vyžadovať brzdenie, tak je dobré hneď ťuknúť do pádla, aby tam bol zaradený nejaký rýchlostný stupeň. Nemusí byť nízky a nemusíš túrovať motor do červeného, môže to byť aj najvyšší možný prevod, pointa je v tom, že pri zaradenej rýchlosti je spotreba nulová, kým pri plachtení ak motor beží tam je nejaká spotreba. Príklad takejto situácie je, keď sa blížiš ku kruhovému objazdu mimo obce. Ak pustím plyn/vypnem tempomat takých 800 metrov pred kruháčom, tak pekne k nemu doplachtím a zhruba 30-35-kou ho prejdem. Ak ale počas toho vidím, že pri vjazde do kruhového objazdu stále čakajú autá, alebo z iného dôvodu ten kruháč nebudem môcť prejsť bez zastavenia, tak ťuknem do páčky podradenia, čím dosiahnem, že autom do dorazím do kruhového objazdu trochu neskôr, čo znamená, že stojím kratší čas, je vyššia šanca, že nakoniec nebudem musieť zastaviť lebo dorazím o pár sekúnd neskôr a zároveň som tých posledných pár (sto) metrov oproti plachteniu išiel s nulovou spotrebou. Podotýkam ale, že ja nemám (mild-)hybrid pohon a nepoužívam ani stop-štart systém auta, lebo stále vypínanie a štartovanie motora mi je proti srsti. Druhý zaujímavý príklad je, keď sa blížim 70-kou ku svetelnej križovatke s pomerne rýchlim cyklom a z diaľky vidím, že práve naskočí červená. Som napríklad 400-500 metrov ďaleko. Ak budem plachtiť, určite musím pri križovatke zastaviť a budem tam čakať povedzme 10-15 sekúnd. Ak namiesto plachtenia začnem okamžite brzdiť motorom, pravdepodobne dorazím v čase, kedy síce už naskakuje zelená, ale autá predo mnou sa rozbiehajú moc pomaly a nakoniec budem musieť aj takmer, alebo úplne zastaviť a rozbiehať sa takmer/úplne z nuly. Ak ale hneď v momente naskočenia červenej intenzívnejšie zabrzdíš klasickou brzdou napr. zo 70 na 35-ku a zvyšných povedzme 350-450 metrov budeš plachtiť/dobrzďovať motorom (podľa situácie), tak kvôli nižšej rýchlosti bude trvať dlhšie a kým prídeš na ku križovatke, stihne naskočiť zelená, aj autá pred tebou sa už stihnú dostatočne rozbehnúť, a ty začneš akcelerovať napríklad z rýchlosti 15-20 km/h a nie z (takmer) nulovej rýchlosti, čo je samozrejme lepšie pre spotrebu. Jednoducho: Čo najviac plachtiť a jazdiť bez brzdenia. Ak to bez brzdenia nepôjde, tak namiesto doplachtenia radšej spomaľovať so zaradenou rýchlosťou. Snažiť sa prvé dva body aplikovať tak, aby opätovná akcelerácia začala s čo najvyššej počiatočnej rýchlosti. Čo najviac predĺžiť čas toho kým je auto v pohybe (ideálne s nulovou spotrebou) a čo najviac skrátiť čas státia (platí pre deaktivovaný stop-štart).
    • zdravim, mam predlift a chcem sa spytat, ako sa ukoncuje hovor? ked mi niekto zavola, dvihnem - hovor prebieha - absolutne nikde o tom neukazuje ziadnu informaciu (na "velkom" displeji mi bezi waze) a mam dojem, ze tlacidlo telefonu na volante nic nerobi  
    • Uplny suhlas, toto je must have zoznam...🤌 dajte prosim vediet, ak to uz niekto robi/vie... (+ mne este brutal chyba kessy na zadnych dverach, ale to sa len dokodovat neda 😄)
    • Nedari sa mi dokoncit sparovanie appky s autom. Existuje hlavny ucet (zena+jej mobilna iOS aplikacia MySkoda) a moj hostovsky ucet + Android aplikacia. Obaja sme v aute prihlaseni, jej appka aj funguje, ale mne stale visi na tomto kroku (vid obrazok). Po chvili hlaska zmizne a nic sa nestane. Skusil som uz aj zmazat kompletne svoj profil v aute, skusil som appku v mobile uplne odstranit a nanovo nainstalovat. Ale nic proste. Neviete prosim poradit ako na to? Vdaka
×
×
  • Vytvořit nový...