Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1 179 témat v tomto fóru

    • 421 odpovědí
    • 385,5k zobrazení
  1. Tažné zařízení na OI 1 2 3 4 9

    • 218 odpovědí
    • 279,5k zobrazení
  2. Xenony 1 2 3 4

    • 90 odpovědí
    • 208,7k zobrazení
    • 497 odpovědí
    • 130,6k zobrazení
  3. Plynové vzpěry kapoty 1 2 3 4 17

    • 409 odpovědí
    • 140,9k zobrazení
    • 389 odpovědí
    • 105,1k zobrazení
    • 239 odpovědí
    • 195,4k zobrazení
    • 214 odpovědí
    • 59,4k zobrazení
  4. Miss zadní křídlo 1 2 3 4 8

    • 197 odpovědí
    • 203,5k zobrazení
  5. Milotec díly 1 2 3 4 7

    • 172 odpovědí
    • 97,2k zobrazení
  6. Zatuhlé stěrače 1 2 3 4 7

    • 155 odpovědí
    • 56,1k zobrazení
    • 155 odpovědí
    • 32,7k zobrazení
  7. Kryt motoru 1 2 3 4 7

    • 152 odpovědí
    • 39,3k zobrazení
    • 151 odpovědí
    • 24,7k zobrazení
  8. Zadní nárazník 1 2 3 4 6

    • 136 odpovědí
    • 161,1k zobrazení
    • 127 odpovědí
    • 38,1k zobrazení
  9. Bordel v blatníku 1 2 3 4 5

    • 111 odpovědí
    • 42,2k zobrazení
    • 108 odpovědí
    • 47,5k zobrazení
  10. Přední nárazník 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 26,2k zobrazení
    • 102 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 99 odpovědí
    • 13,6k zobrazení
    • 94 odpovědí
    • 121,9k zobrazení
    • 93 odpovědí
    • 15,9k zobrazení
  11. Prohnuté prahy 1 2 3 4

    • 91 odpovědí
    • 47,5k zobrazení
    • 86 odpovědí
    • 30k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Test ojeté Škody Octavia 1.0 TSI s nájezdem 280 000 km (garaz.cz)
    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
×
×
  • Vytvořit nový...