Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2 381 témat v tomto fóru

    • 1,2k odpovědí
    • 362,7k zobrazení
    • 1k odpovědí
    • 321,7k zobrazení
  1. Chyby na VAG 1 2 3 4 38

    • 932 odpovědí
    • 569,5k zobrazení
  2. Denní svícení 1 2 3 4 29

    • 721 odpovědí
    • 275,9k zobrazení
    • 565 odpovědí
    • 217,1k zobrazení
    • 421 odpovědí
    • 201,1k zobrazení
  3. Autobateria 1 2 3 4 14

    • 341 odpovědí
    • 159,6k zobrazení
    • 290 odpovědí
    • 158,1k zobrazení
    • 256 odpovědí
    • 160,9k zobrazení
    • 209 odpovědí
    • 230,8k zobrazení
    • 206 odpovědí
    • 161k zobrazení
  4. Kontrolka EPC 1 2 3 4 8

    • 184 odpovědí
    • 525,8k zobrazení
  5. Klidový odběr proudu 1 2 3 4 7

    • 161 odpovědí
    • 218,5k zobrazení
    • 147 odpovědí
    • 90,4k zobrazení
    • 145 odpovědí
    • 77,3k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 213,9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 80,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 34,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 17,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 488 odpovědí
    • 162,2k zobrazení
  6. Vyhřívání sedaček 1 2 3 4 14

    • 348 odpovědí
    • 111,7k zobrazení
    • 317 odpovědí
    • 71,5k zobrazení
    • 317 odpovědí
    • 116k zobrazení
  7. Komfortka 6Q0 959 433 E 1 2 3 4 9

    • 217 odpovědí
    • 79,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia  
    • @Tonda K jsi normální? Ptát se na to samé už ve třech tématech? 
    • 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
    • Nedělaj tady zmatky - vždyť už to řešíš jinde. Nelze se dotazovat na stejnou věc vícekrát.
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
×
×
  • Vytvořit nový...