Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI


150 témat v tomto fóru

    • 201 odpovědí
    • 88,9k zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 48,7k zobrazení
    • 113 odpovědí
    • 37,5k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 35,5k zobrazení
    • 1,2k odpovědí
    • 339,1k zobrazení
  1. Benzin v oleji 1.2 TSI 1 2 3 4 29

    • 701 odpovědí
    • 225,4k zobrazení
  2. Chiptuning 1.2TSI 1 2 3 4 27

    • 666 odpovědí
    • 214,4k zobrazení
    • 77 odpovědí
    • 61k zobrazení
  3. EPC 1 2 3 4 6

    • 140 odpovědí
    • 115,6k zobrazení
    • 698 odpovědí
    • 271,7k zobrazení
    • 486 odpovědí
    • 156k zobrazení
  4. Motor 1.4 TSI 132 kW RS 1 2 3 4 5

    • 122 odpovědí
    • 57,5k zobrazení
    • 593 odpovědí
    • 176,3k zobrazení
    • 2,1k odpovědí
    • 483,4k zobrazení
    • 579 odpovědí
    • 140,3k zobrazení
  5. Svíčky 1.2 TSI 1 2 3 4 5

    • 120 odpovědí
    • 92,4k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 17,8k zobrazení
    • 1,4k odpovědí
    • 371,8k zobrazení
  6. "crvdlikání" motoru

    • 10 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  7. "Neexistujúca" aktualizácia softvéru RJ

    • 5 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8,4k zobrazení
  8. 1,2 TSI - cukání motoru 1 2 3 4 12

    • 276 odpovědí
    • 132,8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...