Jasný, tak už si rozumíme. No, ramena jsem měnil právě kvůli těm tehlicim TT jedno bez druhyho nejde. Tak věř, že co se jízdních vlastností týče je to velkej rozdíl. A akusticky taky. Zas uznávám, že na auto na dojíždění do práce po dálnici je to hovadina, a většině lidí to prostě nebude připadat rozumný. Když ale já z toho mám radost :-D. No zpět k vrzání nápravy. Nikde vůbec nic nevrže.
Měl jsem ale na mysli klasickou hliníkovou těhlici, kterou jsi měl původně, spolu s hliníkovou nápravnicí. Ramena bych nechal původní – reálně to nemá vliv na nic jiného než na hmotnost, hlavní benefit přináší ta hliníková nápravnice a hliníková těhlice. Jde o ekonomiku takového řešení. Popsaný postup dává smysl když děláš generálku nápravy. Já jen nevidím bonus v tom přestavět to komplet na TT.
V každém případě zajímaví projekt díky za dokumentaci.